2007. október 24., szerda

Ember tervez...

Ember tervez, MÁV végez... A holnapi pesti útról úgy néz ki, le kell mondanom. Régóta készültem pedig rá, egy csomó emberrel szerettem volna találkozni, van, akivel nyár óta készültünk erre az alkalomra... Kifejezetten csalódott vagyok. Nem akarom szidni a mozdonyvezetőket, nyilván nem szórakozásból csinálják, amit csinálnak, illetve holnap reggel éppen nem csinálnak. Csak nekem ez most nagyon rossz. Meg még egy pártucat kollégának, akik szintén Pestre akartak eljutni holnap.
Amúgy nagyon szép napom volt, a világnapi rendezvényeink a vártál is jobban sikerültek - eredendően erről akartam lelkendező bejegyzést írni, de már nem megy.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem baj, CSBK, majd bepótoljuk! :)

csbk írta...

Jössz 12-én a Goethe Intézetbe? Ha Máv is úgy akarja, akkor én ott leszek egy kis pótlásra! :)