2010. április 8., csütörtök

Első biciklizés

Na, az volt tegnap, ha teljesen hű akarok lenni a valósághoz, de az élvezeti biciklizés, azaz biciklizés a biciklizés kedvéért egy jó órát, na az volt ma. Tegnap csak a boltba mentem, a szél is fújt erősen, nem esett annyira jól, mint ma, amikor megrészegülve a szép időtől és kis piros bringámtól bejártam a környéket, s még a földutakra is kimerészkedtem, aminek az lett az eredénye, hogy majdnem beleragadtam a sárba, úgy kellett egy faággal kipiszkálnom a sárcsomókat a sárhányóból, hogy forogni tudjon a kerék. Mindezt két kiló krumplival és fél kiló túróval a kosárkámban, mert azért a boltba is beurgottam, meg a fényképezőgéppel és a távcsővel a nyakamban, mert mindig akkor vannak látnivalók, amikor nincsenek nálam. Most nem voltak, viszont végig cipeltem őket. Jó volt!

2 megjegyzés:

oross írta...

üdv ismét a klubban!

csbk írta...

köszi!