2009. április 7., kedd

Füzet hiányában

K.Á., alias K. E. azt mesélte, hogy 12 éves kora óta vezet egy füzetet, amibe mindig beírja azoknak a könyveknek a címét, amiket kiolvasott. Ha többször olvasott egy könyvet, akkor mindannyiszor. Nekem nincs ilyen füzetem. Pedig ez alatt az akárhány év alatt lett volna mit beleírnom, ajaj, de mennyi, s már mennyire nem emlékszem!
Ha füzetem nincs is, van nekem ez a blogom. Visszanéztem a könyv címkés bejegyzéseimet, s mindjárt találtam is vagy 13-at. Ha magamba szállok, megállapítom, hogy elég egy következetlen vagy nem is tudom, milyen olvasó vagyok. Mindenolvasó? Illik ez egy könyvtárosnak? Nem kellene csak a kanonizált szépirodalmat olvasnom, s ajakbiggyesztve fitymálni mindent, ami nem az? (tiszteltetem S.L.S.-t) Á, de nem hiszem, hogy megváltoznék, még ha az elvárásoknak nem is felelek meg.
Jó. Akkor a továbbiakban ide fogom írni, hogy mit olvastam.
Tehát:
legutóbb: Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak (régi tartozás, még emésztem)
előtte: Michael Palintól a Himalája (utána újra megnéztem a filmet is)
közben: Jpop bálvány (manga)
tegnap estétől: Shannon Hale: A suttogó, mert megígértem Haruhi-channak.

Nincsenek megjegyzések: