2009. február 7., szombat

Gyerekségek a könyvtárban

Pisti tavaly minden délutánját a könyvtárban töltötte - leckét csinált, számítógépezett, beszélgetett - legtöbbször velünk, mert Pisti beszélgetős típus. Idén már ritkábban jön, hatodikos, egyedül is hazamehet. Pénteken beült matekozni, s a maga szokott módján folyamatosan kérdezett két matekpélda között, alatt, én meg katalogizáltam közben. Megpróbálom felidézni a párbeszédünk egy részletét.
- Kati néni hova utazott legmesszebbre?
- Spanyolországba.
- Aha, Spanyolországot én is szeretem. Hol venne nyaralót?
- A Balatonon.
- Én Capri szigetén. Melyik a kedvenc országa?
- Magyarország.
- Nekem Olaszország. És hol szeretne élni?
- Magyarországon.
- Nem a Húsvét szigeteken?
- Nem.
- De miért Magyaroszágon?
- Mert itt vagyok otthon.
Pistibe akad a szó, ezzel nem tud mit kezdeni, én meg úgy gondolom, hagyok valamit a szüleinek is. Témát váltunk, kérdés, mi a kedvenc mosóporom. :)

Nincsenek megjegyzések: