2008. február 18., hétfő

Megint Palin - de nem utoljára

Tegnap vasalás közben megint Palint és a Himaláját néztem. Igazság szerint most értem a végére a hat résznek, de még biztos, hogy meg fogom nézni párszor az egészet. Ezúttal Buthan gondolkodtatott el, s eszembe jutott, hogy Frei Tamásnak is volt egy dossziéja erről a kis országról. Akartam a párhuzamokat vonni közöttük, illetve rémlik, hogy mintha igen más szemléletű lenne a kettő, de már kissé a ködbe vész az rész. Így aztán amikor ma bementem a könyvtárba reggel negyed 8-kor, azonmód nekiláttam tesztelni a NAVÁ-t, ami most kezdte nálunk a pályafutását. S láss csodát, pillanatok alatt meg is találtam a kérdéses dossziét! Más kérdés, hogy egész nap nem volt időm még belenézni sem, s mire befejeztem a dolgaimat fél 5-re, már nem is volt kedvem hozzá... De egyszer biztosan megnézem, s összehasonlítom Palint és Freit. Ne higgye senki, hogy nem vagyok erősen elfogult az egyik javára! :D
Amúgy rigó uraság folytatja párhívogatását, s nagyon elégedetten állapítottam meg, hogy csipegeti a neki kitett almadarabokat. Jó fiú! :)

Nincsenek megjegyzések: