2011. április 19., kedd

Gyerekségek... babzsákfotelek

Réges régi vágyunk teljesült: lett két nagy és két kicsi babzsákfotelünk, ergo olvasósarkunk a könyvtárban! Mindez persze pályázati pénzből, mert amúgy várhattunk volna még tíz évet...

Amint lesz fényképezőgépem, meg is örökítem, most egyelőre csak imigyen tudok beszámolni arról, hogy a kölykök - fiúk, lányok - hogyan vették őket a birtokukba.

A nagyja kisajátító, beülnek/fekszenek a nagy fotelekbe, s a lábukat a kicsikre teszik - mondjuk én is így csinálnám, megértem őket. A kisebbek összeülnek hatan, heten, egymás hegyén hátán csivitelnek, mert ők még így érzik jól magukat. Aztán vannak, akik végigpróbálják, hogy melyik a legkényelmesebb, majd bevackolódnak, de olyan is van, aki belezuttyan, aztán gyorsan kikászálódik és átül a megszokott iskolaszékre... Tényleg látni kellene.

Nem teljes azonban még a sarok, van pénzünk szőnyegre is, na de erről most vita folyik. Egyes kislányok szerint "hosszú szőrű" szőnyeg kellene, míg mások a bambuszszőnyegre esküsznek, és persze érvelnek, hogy melyiket könnyebb takarítani - az anyukájuk szerint. Én meg rongyszőnyegre gondoltam, de lassan be kell látnom, hogy az sem jó. Láttam műfüvet is egészen olcsón, olyan, mint amilyen a mini golfpályákon van, csak sajnos szerintem pillanatok alatt tönkremenne... Szóval nagy gondban vagyunk szőnyegileg, de a babzsákfotelek egyértelműen szuperek.

Nincsenek megjegyzések: