2009. december 6., vasárnap

Advent

Kicsit lassan eszméltem, hogy itt az advent, múlt vasárnap az első gyertya még nem koszorún, hanem egy kistányéron állt, amikor meggyújtottuk. Az eltelt hét alatt aztán nagyjából behoztam magam - felkerültek a karácsonyi függönyök, előkerültek a karácsonyi mécsesek, fényfüzérek és piramisok, s elkészült a koszorú is. Nagyon nagyon szeretem ezt a várakozós fényességet. Lélekben azért még nem vagyok valami fényes, határidők, elvégzendő fontos - vagy annak vélt - feladatok nyomasztanak, s ahelyett, hogy fogynának, mindig újak kerülnek a helyükre. Az igoogle-omban a teendők listáján ha nagy boldogan törlök egy tételt, utána tuti, hogy már írhatom be a következőt. Jógán az ötödik szintes önvizsgálati meditációban bizony elő kell vennünk a rossz tulajdonságainkat (a jókat is, de az nekem valahogy kevesebb van), s az egyik, ami ráadásul fokozottan nyomaszt is, a határidőfóbiám. Szóval a lelkem még sötétségben leledzik, de hátha ez a sok fényesség jó hatással lesz rá is.

Nincsenek megjegyzések: