2008. augusztus 4., hétfő

250

Az ám, megvolt a 250 km, azaz körbebicikliztük a Balatont 5 nap alatt. Roppant büszke vagyok magunkra, de leginkább örülök, mert 1. sikerült végigtekerni és ez remek érzés, 2. senki sem sérült meg, nem kellett műszaki problémákkal megküzdenünk (tekintve, hogy I. a 30 éves Csepeljével, én meg a kis városi biciklimmel nyomtam, ez nem is olyan magától értetődő), 3. gyönyörű volt az út. Hát igen, számunkra mostantól végképp nem térkép e táj - egészen más érzésekkel ültem a szokott helyemen a parton és bámultam a túlsó oldalt, mint eddig: igen, én ott mindenhol jártam, ez már az enyém!
Ja és persze - a csapat egyetlen tekerő nőtagjaként - bezsebeltem a többiek, azaz a fiúk, fiatalemberek és férfiak dicséretét is. Nos, be kell vallanom, - bizonyos értelemben - ez volt az egészben a legjobb. :) Nem mellesleg kb. 10 éve nem volt ilyen feszes a combom és a fenekem! :)
Ha lesz energiám, majd írok bővebben, hátha más is kedvet kap, meg hát azért vannak tapasztalatok, amiket szívesen átadnék: a bringakörút minősége, kitáblázása, látnivalók, kempingek stb.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj de irigyellek! Jövőre nem akarjátok esetleg megismételni ugyanezt a család összes nőtagjának részvételével?! (MOndjuk ellenkező irányban elindulva... :)Mert akkor mi is becsatlakoznánk a lányommal Balatonmárián. Nagyon régen szeretném ezt megcsinálni, de hát két nő magában?!...
Mindenesetre engem érdekelne az összes részlet és tapasztalat!
És hogy mikor mentek Zentára... :D

csbk írta...

Nem is rossz az ötlet, sőt!!! :)
Zenta egyelőre egyeztetés alatt van, amint alakul valami, jelentkezem!

zAngi írta...

Az jó lenne, mert 15-én 2 napra Pestre utazunk Marcival, ha minden összejön. Várom az egyeztetés végeredményét. :-)