2008. február 24., vasárnap

Ez nagyon...

... ott volt. Nem elárulva semmilyen részletet, de emelem kalapom Rowling előtt. Most akkor elkezdem újra, mert eddig úgy faltam a sorokat, hogy egy csomó dolgot biztosan nem fogtam fel. Nehogy már a kölykök többet tudjanak belőle, mint én! Ja persze nekem ehhez jegyzetelnem kell. :D
Amúgy ősgyep felásva, csakhogy ki kellene szedegetni belőle kézi erővel a sok tarackgyökeret és egyéb finomságot... Sokkal kényelmesebb télen tervezgetni, mint tavasszal derékfájósan megvalósítani! Mellesleg laza 18 fok volt, Daróc árnyékba vonult.
Rigó urasággal perceken át szemeztünk, ő a tiszafán, én az ablakban, majd hátat fordított nekem és farkát rezegtetve hívta kitarartóan a párját, aki nem tudom, hol késlekedik már. Itt a jó kis kéró (tiszafa az ablak előtt), a nő meg nem jön. Még a végén ráun a várakozásra szegény IgorRémuszOtelló és odébbáll! Ne már!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

No,akkor a Rémusszal elétem, hogy minegyik 33%-on álljon! :)
Nem akarok senkit befolyásolni, de nekem gyerekkoromban az egyik kedvenc mesém volt a TV-ből. :))

csbk írta...

Azóta már Otelló vezet! :) Én is nagyon szerettem Rémusz bácsi meséit - rég volt! :)