2007. október 11., csütörtök

Szekszárd

Szekszárdon vagyok, már bekebeleztem egy Brokkoli Betty-t, ami nem más, mint brokkolis tésztasaláta husifalatokkal, szerinten pulykafalatkák voltak és az egész nagyon finom volt, meg megittam M-mel két koktélt, ami négy volt, mert együtt ittuk őket, szerinte egy pohárból cseresznyéztünk, és tényleg, bár ő ette meg a koktélcseresznyét is, meg a narancsot is, meg az almát is - nekem nem is adott belőle. Lényeg, hogy most jól érezzük magunkat!;) Most Juhász Gyulát akar nekem olvasni, hiába tiltakozom, bár most hogy olvassa, nem is olyan rossz - György úrfi a címe. Most jön A nagy kalapok, akár I. is írhatta volna. Jé, ennek a depis Juhász Gyulának volt humora is? Aktuális strófák - uram atyám, ez már fáj! Papri-kabaret, Utánzatok - hangosan röhögünk! Istenem, holnap előadok, le kéne feküdni!

Nincsenek megjegyzések: